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PS4 No Man's Sky: Neues Update 1.23

Dieses Thema im Forum "PlayStation 4 - Exklusivtitel" wurde erstellt von Markus S., 18. März 2017.

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  1. PS4 No Man's Sky
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    Nach dem großen Update "Path Finder" für No Man's Sky erscheint nun ein weiterer Patch. Mit dem Patch 1.23 werden diverse Fehler behoben und die PlayStation 4 erhält einen Framelock, der es euch erlaubt die Framerate dauerhaft auf 30 FPS festzustellen.

    Nachfolgend der umfangreiche Changelog:
    • Optimised HBAO so that it runs faster
    • Added an option to lock framerate on PS4 to 30 fps to keep the frame rate stable
    • Sentinel drones now investigate correctly when in a vehicle
    • Fixed a rare bug that could cause players to fall through the floor when exiting a ship
    • Fixed texturing issue in freighter bases
    • Fixed and inventory exploit when purchasing multiple ships in a freighter that allows you to duplicate your ship’s inventory
    • Fixed a bug that causes freighters to be too cheap
    • You can no longer build the Exocraft Terminal in freighter bases, this prevented players from being able to complete the vehicle missions
    • Fix for ships spawning on top of each other
    • Fixed a crash in physics
    • Fixed a crash resulting from running out of memory
    • Improved vehicle audio
    • Fix for certain UI elements having over-saturated colours in HDR
    • Fix for font anti-aliasing in HDR
    • Improved performance of UI rendering in HDR
    • Fix for HDR rendering being dark on some TV models
    • Fixed a visual issue with the T-shaped corridor
    • Added error messaging for failed uploads to Steam Workshop
    • Colossus camera is now slightly further back when moving at speed
    • Exocraft mining lasers are now easier to aim up
    • Increased yield from Autonomous Field Mining Units
    • Fixed issue with Colossus Exocraft’s wheels sinking through the ground
    • Adjust colossus collision to make it harder to go underground
    • Enable Steam Controller in base reporting and Steam Workshop base upload
    • The animation when exiting the Colossus is improved
    • Exocraft mining laser uses less fuel but is less effective in combat
    • Fixes for the white sphere that shows when at the photo mode boundary
    • Fix for ladders vanishing in bases
    • Fixed a crash when uploading and downloading bases using Steam Workshop
    • Default to frame lock on for PS4 and off for PS4Pro
    • Fixed an issue caused when dying in permadeath with the inventory screen open
    • Fixed a bug causing poor performace when in a vehicle near predator creatures
    Quelle: no-mans-sky.com
     
    Markus S.

    Markus S. Sgt_Nerezza
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  2. Kommentare (7)
  3. Spielt das Spiel überhaupt noch jemand? ^^
     
  4. Auf PC im Schnitt so 1.337 (Schnitt 30 Tage) :D

    No Man's Sky - Steam Charts
     
  5. Wenn ich Call of Duty 3 online spiele sind wahrscheinlich mehr Leute online. :wacko:

    Und als Entwickler würde mir die Lust vergehen weiter an dem spiel zu arbeiten.
     
    Der Pate gefällt das.
  6. Naja löblich ist es schon immerhin einige Versprechen einzuhalten. Ich halte den Titel aber auch für tot
     
  7. Hab's mir letzte Woche für 15 € aus'm Store geholt.

    Jetzt in 4k mit unlocked FPS auf bis zu 60 und HDR ist es ein Genuß :rolleyes:

    Und schon der zweite Planet ist ziemlich nice :)

     
    Pasinetor gefällt das.
  8. Ich fänd nen Multiplayer interessant :)
     
    Der Pate gefällt das.
  9. Das Spiel hatte bereits vor Release so viele blinde Befürworter und es war so offensichtlich zum "scheitern" verurteilt. Wobei das ziemlich pauschalisiert ist.
    Ich habe die Aufregung um dieses Spiel von Anfang an nicht verstanden, schon gar nicht als erste Kritik laut wurde und es hieß dass Kernfeatures via Patch nachgereicht werden. Spätestens an der Stelle war klar, wie es so kurze Zeit nach Release um das Spiel bestellt sein wird.
     
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