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One 4 Lords of the Fallen: Umfangreicher Patch 1.4 ist verfügbar

Dieses Thema im Forum "Rollenspiele" wurde erstellt von Lunte, 22. Dez. 2014.

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    Seit dem Relaese von Lords of the Fallen ist einige Zeit vergangen und einige Spieler ärgerten sich über Mängel in der Software, nun hat CI Games Abhilfe verschafft und einen umfangreichen Patch für die Konsolen und PC veröffentlicht.

    Sie entschuldigen sich für die Verspätung und liefern euch gleichzeitig Patchnotes für rund 261 nach dem letzten Patch erkannte und behobene Fehler. Wobei die Xbox One Spieler an der Stelle scheinbar am besten bei weggekommen sind da sich auf den Microsoft Konsolen nur 41 statt auf der Playstation 4, 81 und auf dem PC sogar 109 Fehler eingeschlichen haben.

    Wichtiger als die Anzahl der Fehler sind aber die Fakten und Fixes.

    Im Fokus standen Stabilität Tearing-Probleme und der Katakomben-Fehler bei dem euer Spielstand hinfällig wurde sobald ihr in einem bestimmten Abschnitt des Spiels gefangen wurdet.
    Die komplette Liste findet ihr im Spoiler.

    Here is a list of the most crucial updates:

    • Fixed the Catacombs pit breaking the save file
    • Players cannot skip/exploit the tutorial Rhogar Marauder (sorry speedrunners!).
    • Fixed death while healing, which caused respawn in death pose.
    • Fixed the conditions for final boss special loot - it’s actually doable now!
    • Commander boss becoming idle during fight is now extremely improbable.
    • Fixed the “die after respawn” issue both in Catacombs and in Solitude.
    • Post Chromashift setting is now optional.
    • Fixed a nasty visual bug when using Shelter spell.
    • Fixed Kaslo blocking the Planetarium entrance (#StopTheTappening).
    • Fixed Annihilator being permanently slowed down under certain conditions.
    • Saving the game without losing the Experience Multiplier is now possible (press L3 while saving), and regular saving does reset it.
    • Fixed the exploit allowing to keep Best permanently stunned.
    • Daze spell will no longer influence bosses, as it could easily have been exploited.
    • Fixed the triggering of cutscene with two imprisoned Monks in Catacombs.
    • Fixed the quest with Crippled Rhogar NPC, where under certain conditions, obtaining the reward was unnecessarily blocked.
    • The appearance of portal ending the Chamber of Lies made more intuitive.
    • Fixed the incorrect damage values displayed in Inventory.
    • Fixed Harkyn being able to pass through an intact secret breakable walls.
    • Fixed the unnatural contrast changes (especially visible in Keystone exteriors).
    • Fixed greatswords not dealing damage after parrying.
    • [PS4] Screen tearing significantly reduced.
    • [PC] Fixed several issues with disconnecting the gamepad controller.
    • Fixed the Catacombs bossfight arena lever inactive under certain conditions.
    • Fixed loot disappearing from chests upon death.
    • Tweaked the hitboxes for Champion boss.
    • Found and fixed few Hunter (crossbow) buggers who tried to shoot you through walls.
    • Fixed some locks disappearing from treasure chests.
    • Lowered frequency of “Patch is coming soon” message on Lords of the Fallen social pages.

    You will also notice higher stability of the game on the PC. By the way, thanks to all those of you who helped us out with debugging. We would like to reach out to you personally in the upcoming days and extend our thanks beyond just words. Please bear with us.


    CI Games verspricht weiterhin Updates und Support und bittet gleichzeitig um eure Mithilfe, solltet ihr Mängel feststellen so könnt ihr diese unter folgender Email-Adresse platzieren, support@cigames.com.

    Danke @djizzingo für das Einsenden der News.

    Quelle: ci games
     
    Lunte

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  2. Kommentare (1)
  3. Fein, dann kann ich das Spiel auch mal spielen. Das war auch ein Bugfestival das Spiel :(
     
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