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One 4 Evolve: Patch 1.3 bringt signifikante Änderungen mit sich

Dieses Thema im Forum "Shooter" wurde erstellt von Hans-Peter-Legacy, 25. März 2015.

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  1. OnePS4 Evolve
    Shooter 2015-02-10 2K Games Turtle Rock Studios Jetzt bestellen

    Für den PC bereits ab heute erhältlich, kommt der neue Patch für Evolve für die Konsolen erst nächste Woche. Vor allem nahm man sich bei den Turtle Rock Studios der Balance zwischen Monster und Jäger an und passte die Geschwindigkeit einiger Protagonisten und die Durchschlagskraft von zum Beispiel toxischen Granaten an.

    Den kompletten ChangeLog haben wir natürlich auch für euch.

    Evolve 1.3 Patch Notes
    ALL MONSTERS
    • Minor maintenance and improvements
    • All monsters can see recent damage on their health bar to help make burst damage visible
    KRAKEN
    • Fixing some flight edge cases that were causing inconsistencies making him too powerful or too weak depending on the situation.
    VORTEX
    • Cooldown increased by one second.
    • Reduced knockback magnitude.
    TRANQ DARTS, STASIS GRENADES, AND HARPOONS
    • Pull Kraken down at a consistent rate regardless of whether he is in combat or out of combat. (they used to stack outside of combat)
    • Kraken’s flight speed is no longer slowed by Tranqs since they pull him to the ground where running speed is affected.
    AFTERSHOCK
    • Fixed a bug that was causing Aftershock to not break harpoon traps or Arc Mines.
    WRAITH
    • Making her movement speed less bursty which makes her easier to keep track of. Making Supernova less lethal while still allowing it to be just as powerful. Making Warp Blast a damage dealer instead of a traversal mechanic.
    WARP
    • Speed reduced 25%
    SUPERNOVA
    • Duration decreased by 50%
    DECOY
    • Wraith becomes visible for half a second when shot while cloaked.
    • Increased cooldown time by 2 seconds.
    WARP BLAST
    • Speed reduced by 40%
    • Range no longer levels up.
    • Radius levels up now.
    • Max travel distance set to 30 meters for all levels.
    • Damage increased by 10%
    MARKOV
    • Arc Mine tuning
    ARC MINE
    • Damage reduced by 20%
    • Fixed a bug where damage extended past the trigger radius.
    • Health reduced by 75%
    • Arm time increased by one second.
    HYDE
    • Making Toxic Grenade a more effective area of denial weapon while also making it less spammy. Buffing Hyde’s overall damage output.
    TOXIC GRENADE
    • DPS increased by 50%
    • Added proximity detonation (works vs airborne Kraken now)
    • Reduced fire rate
    • Reduced lifetime by 15%
    MINIGUN
    • Accuracy increased by 25%
    • Damage increased by 20%
    PARNELL
    • Multifire Rocket Launcher tuning
    MULTIFIRE ROCKET LAUNCHER
    • Has better accuracy while jumping and jetpacking
    MAGGIE
    • Harpoon Traps tuning
    HARPOON TRAPS
    • Arm time increased by one second.
    GRIFFIN
    • Sound Spike tuning
    SOUND SPIKE
    • Now detect stealthing monsters within a 15 meter radius.
    • Radius increased from 50 to 60 meters.
    BUCKET
    • Guided Missile Launcher tuning
    GUIDED MISSILE LAUNCHER
    • Damage increased 11%
    CABOT
    • Rail Cannon tuning
    RAIL CANNON
    • Damage reduced by 30%
    • Reload time increased by 25%
    VAL
    • Increasing her overall effectiveness.
    MEDGUN
    • Heals 20% faster
    • Consumes ammo 2.5x faster.
    TRANQ
    • Duration increased to 10 seconds (was already 10 seconds on Wraith, now other monsters match)
    CAIRA
    • Acceleration Field tuning
    ACCELERATION FIELD
    • Cooldown increased by 15 seconds.

    Fandet ihr die Balance bislang auch unfair oder habt ihr euch daran gewöhnt?

    Quelle: gamespot
     
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  2. Kommentare (5)
  3. Na ENDLICH wurde der Wraith ein wenig Schlechter gemacht.
    Bei 99% der Spiele hat man ja keine Chance gegen dem :rauf:
     
    Hans-Peter-Legacy gefällt das.
  4. Das war bisher einer der grössten Fehlkäufe für mich, sowas absolut langweiliges hab ich selten gespielt. Eine Schande das solche Entwickler mal richtig gut mit Left4Dead was rausgehauen haben.
    Man rennt erst minutenlang durch die Map um das Monster zu finde, dann splitten sich die Random Gamer fast immer auf, und dann wird man irgendwo ganz allein von dem Vieh platt gemacht und keiner hilft.
     
  5. War doch Klar das es im Ersten Release-Monat so sein wird.
    Heute findest du keine Random Truppe mehr, wo einer nicht weiss was er tut ^^
    Aber mit der Langeweile gib ich dir recht.
    Habe mittlerweile um die 30 Spielstunden und so richtig Lust hab ich auch nicht mehr auf das Spiel.
    Habe es mir zum Glück nur ausgeliehen:P
     
  6. Hm destiny gespielt? ;)
     
    Deadpulli009 und UKF_tehZiiC gefällt das.
  7. Ich sag ja EINER der grössten fehlkäufe. Von destiny wollen wir gar nicht anfangen.
     
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